Sunday, March 15, 2009

Mõttetu pask

hull mängutuju tuli peale natuke aega tagasi ja võtsin lauad lahti. Kohe hakkas roll ilusasti kasvama ka, aga täna on mingi türastunud bound to come down crashing päev. Paar haiget kätt, kus any4 jõuluvanale tuli ilus river ja minu monster läks mucki + hulgim eriti paski playsid minu poolt. Täna isegi callisin tripsiga, kui wheel oli juba lauas võimalik (WTF???? ) ja muud sellised grievous errors. Siis käiski mõtteline graafik kenasti üles alla, kuni ennast ka juba närvi ajas enda poolt tehtud ülipask mäng + viimasel ajal üliharvaks jäänud harjumus tuli tagasi, et tegelesin saja asjaga samal ajal (2+2, pokernews, pokkeriprod, youtube, mingi räppari elulugu, paintis mingi jama jne.) . Mingi overconfidence ja fancy play syndrome ka tekkinud, kuna suht enamuse kohat mingi read olemas ja ja saan jubaeduklat varastada, aga täna pakkusin julgelt üle ikka. Bottom two oli isegi piisavalt hea, et riveris callida ja raha ära kinkida. Türatunud tainas, ma ütlen. Kokkuvõttes ÜLIPASK esitus minu poolt ja üle tüki aja väike miinuspäev.

things to do:
Ostan homme paki post-it kollaseid kleepse ja kleebin monitori ja seina silte täis
Praegu vaja panna:
*Kui wheel on maas, siis 90% see wheel kellelgi on, kui selleks on vaja A2 A3 A4 23 või 24. A5ga on ikka vähem, kuna seda kätt figureerib vähem imo.
* Ei maksa pasaga välja
* Kui on NUTS, siis leadi, mitte ära ürita check/raise´i
* Ära tegele muuga!

Seega roll kasvanud nädalavahetusega 0% ja võtan ennast niipalju kokku, et kõik muu pask on mängimise ajal kinni ja ei tee asju, mida ma tean, et MA EI TOHI TEHA või KUI MA TEAN, ET MA OLEN BEAT!
Niipalju vähemalt uhke et turkish lifty tegin jõukas korralikult lõpuni koos õigete lühikeste pausidega ja ei varastanud ja vedasin ennast spasse möllama ka.

No comments:

Post a Comment